Sunday, November 17, 2013

Noniswara ada kekasih baharu

NONISWARA


BELEK-BELEK surat khabar, banyak juga muka baharu yang Diva tak berapa nak kenal. Kalau ada muka-muka lama pun, mesti ceritanya tidaklah sebesar cerita artis baharu yang tengah menggelegak dengan macam-macam cerita panas dan sensasi.
Benda begitu memang tak boleh nak elak, dahulu masa artis-artis lama sekarang muda pun, mereka alami perkara yang sama. Roda hidup, Diva pun kalau nak tahu pasal artis-artis lama yang Diva kenal dan suka, terpaksa telefon dan tanya perkembangan. Barulah tahu keadaan sebenarnya.
Tengah Diva sibuk-sibuk nak korek cerita penyanyi kesayangan ramai, Datuk Jamal Abdillah yang katanya nak menyunting penyanyi Nas Adila sebagai isteri.
Kawan baik Diva, Bisikanria nama timangannya pula buka cerita pasal dramatis Noniswara yang agak sepi ceritanya sekarang selepas bercerai talak satu dengan pada Julai lalu.
Ikut cerita Bisikanria, Noniswara yang kembali menjanda itu sudah ada buah hati baharu. Nak kata sah kekasih yang serius, tidaklah pula dapat Diva pastikan sebabnya Diva hanya tengok dari jarak tak berlaga bahu.
Kata Bisikanria dan teman-teman yang suka menghadiri majlis-majlis, Noniswara kerap dilihat membawa pengapit lelaki yang kacak bergaya. Paling mencuri pandangan, tentulah sebab lelaki itu jauh lebih muda daripada Nonis. Dengar cerita, si teruna yang selalu bersama Nonis itu bekerja di bank.
Kalau tak silap Diva, Bisikanria ada cakap, sebelum ini Nonis pernah jawab soalan mengenai lelaki muda itu sebagai temannya. Kata Nonis, antara puncanya, budak itu sungguh kacak dan sangat berbeza daripada lelaki yang pernah dikenalinya. Untungnya Nonis, dia pun tidaklah bertepuk sebelah tangan. Diva dengar, budak lelaki itu sungguh-sungguh jatuh hati terhadap Nonis, lagi pun Noniswara pun solo, apalah salahnya.
Diva: Patah tumbuh hilang berganti.
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1110&pub=Kosmo&sec=Diva_Interaktif&pg=dv_01.htm#ixzz2kpzhkcqS 
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...