Sunday, November 17, 2013

Jamal Abdillah membisu, Nas Adila sudah sarung cincin

NAS ADILA


HEBOH seminggu pasal angin menderu yang canang perkhabaran terbaharu mengenai penyanyi hebat, Jamal Abdilllah yang sudah pun bergelar Datuk itu.
Hebatlah Jamal, Diva nak tabik spring pula rasanya sebab dalam diam-diam, tiba-tiba nak bertunang. Dalam suasana kecoh itu kawan-kawan Diva yang lain pun mahu dapatkan kenyataan. Tiba-tiba nak jadi cerita, Cik Bisikanria berbisik ke telinga Diva.
Katanya, sebaik sahaja baca penjelasan Nas Adila pasal hal Jamal nak merisik itu, dia sudah dapat rasa bahawa desas-desus sebelum ini mengenai Nas dan Jamal ada banyak betulnya.
Dengarnya, di sebalik penafian Nas Adila dan Jamal yang membisu tanpa mahu memberikan kenyataan, sudah ada cincin dibeli untuk majlis merisik nanti. Betul atau tidak, tunggu kesahihannya nanti. Diva sendiri nak juga dengar setidak-tidaknya satu perkataan 'Ya' atau 'Tidak' daripada mulut Jamal, harap kawan-kawan Diva yang lain tak terus gigih mencari abang Jamal Kekasih Awal Dan Akhir itu untuk penjelasan lanjut.
Diva: Kira hebat jugalah Nas Adila, dalam suam-suam karier nyanyiannya, dahulu pernah putus tunang sekarang kalau betul dengan Jamal, dapat sarung gelaran Datin lah.
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1110&pub=Kosmo&sec=Diva_Interaktif&pg=dv_02.htm#ixzz2kq0RUJL3 
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...