Friday, August 31, 2012

Jojo Goh Terpikat Apabila Berlakon Pertama kali Dengan Remy Ishak


Memang agak asing apabila bibir mula menyebut nama Jojo Goh yang berusia 28 ini. Kami sendiri baru pertama kali mengetahui akan kewujudan beliau ke arena lakonan tempatan dan pertemuan pertama kali kami denganya di Majlis Pra Tonton filem 29 februari ini memberi kami sedikit gambaran siapa dia yang sebenar.

Jojo Goh 29 Februari
Untuk makluman Jojo Goh juga merupakan seorang Miss Astro Chinese International 2006 2nd Runner Up .Menerusi temubual kami bersama anak kelahiran Alor Setar, Kedah ini memaklumkan Watak Lily yang dibawa olehnya merupakan filem lakonan yang pertama bagi filem Melayu.
Ujarnya lagi “Memang ada banyak cabaran apabila pertama kali terlibat dengan filem 29 Februari. apatahlagi ini merupakan filem melayu pertama saya. Hampir 80% pengunaan bahasa dalam filem ini Bahasa Melayu. Bukan saya tidak boleh berbahasa Melayu tapi bahasa kedua saya ini agak mencabar juga apabila perlu diterjemahkan didalam filem seperti ini.”

Jojo Goh 29 Februari
Apabila ditanya pula berkenaan pasangan cintanya iaitu Remy Ishak didalam filem ini. Jojo akui pertama kali bergandingan didalam filem ini membuatkanya rasa terpikat dengan Remy Ishak. Katanya juga “Ya saya akui jugalah ada rasa terpikat dengan Remy Ishak ni apabila pertama kali dapat bergandingan bersamanya. Saya kenal siapa Remy Ishak ni pun melalui iklan Dashing. Disitu saya mula mengenali dia dan apabila dapat tahu dia merupakan hero filem ini maka saya ada membuat sedikit research berkenaan Remy Ishak. Dan dari maklumat yang saya dapat, wow!! dia merupakan jejaka idaman gadis gadis diluar sana. Dan itu menambah lagi cabaran buat saya dan perasaan gementar tu memang tidak dapat dinafikan”
Mengakhiri perbualan ini Jojo Goh sempat mengucapkan terima kasih kepada pihak Kru Studios kerana memberi peluang buatnya teribat sama didalam filem 29 Februari dan berharap menonton dapat menyaksikanya dipawagam kerana genre yang dipaparkan melalui filem ini adalah amat berlainan dengan filem filem yang sudah sedia ada.

Jojo Goh 29 Februari
Jojo Goh 29 Februari
Jojo Goh 29 Februari
Jojo Goh 29 Februari
Jojo Goh 29 Februari
@buahmulut.com

Klik Foto Camca Emas Katering Melaka!

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...