Friday, December 8, 2017

Janda kaya mengaku tiduri 100 lelaki beristeri

Image result for Janda kaya mengaku tiduri 100 lelaki beristeri
Image result for Janda kaya mengaku tiduri 100 lelaki beristeri
Image result for Janda kaya mengaku tiduri 100 lelaki beristeri
Janda kaya mengaku tiduri 100 lelaki beristeri. Seorang janda kaya Gweneth asal Chelsea London Barat mengaku telah meniduri 100 lelaki beristeri untuk menyelamatkan hubungan mereka.
Wanita yang juga seorang pakar kewangan ini menyatakan hal tersebut melalui laman web kencan Iillicit encounters.
Yang lebih mengejutkan setengah isteri dari kesemua lelaki yang dia tiduri mengatahui hal tersebut.
Hal ini dia lakukan bukan kerana duit atau menghancurkan rumah tangga orang lain,melainkan solusi untuk menyelamatkan hubungan rumah tangga mereka.
Kerana dengan kehadirannya ditengah-tengah hubungan yang tidak membaik akibat masalah rumah tangga, lelaki yang dia kencani akan merasa bahagia sehingga perceraian tidak terjadi.
”Saya tahu banyak orang mengutuk apa yang saya lakukan,tapi saya benar-bena tidak menyesal kerana saya percaya saya membatu menjaga pernikahan banyak pasangan untuk tetap bersama”
”Mereka telah bersama selama 15 tahun dan memiliki kehidupan yang sibuk dan penuh tekanan”
”Berlain dengan wanita yang tidak memiliki masalah untuk tidak melakukan hubungan sek, mereka bisa menemukan kebahagiaan melalui teman mereka”
Tapi banyak lelaki yang menginginkan seks untuk pelampiasan hasrat terpendam mereka. Saya adalah solusi yang sempurna bagi lelaki itu.dan mereka tahu bahwa saya tidak akan datang ke depan pintu rumah mereka dan memberi tahu isteri mereka atau meminta cerai”katanya.
Dimaklumkan Gweneth mulai bekerja seperti ini sejak suaminya meninggal dunia akibat penyakit  kanser dua tahun lalu
”kesepian itulah yang mendorong saya untuk membuat situs kencan tersebut” katanya

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...