Monday, March 28, 2016

Tempah Pakaian Dengan Ukuran Kecil : Rahsia Rozita Che Wan Kekal Cantik Dan Langsing

Tidak dinafikan ramai yang cemburu melihat penampilan Rozita Che Wan yang selalu kekal awet muda dan cantik meskipun sudah memasuki usia pertengahan 40 an. Ramai sekali wanita yang mengidamkan untuk mendapatkan susuk tubuh persis anak dara seperti Che Ta.
Menerusi portal Harian Metro, Che Ta mendedahkan salah satu rahsia beliau untuk mengekalkan kecantikannya adalah dengan menempah baju dengan ukuran yang kecil. Eh, betul ke?
Kata Che Ta, selepas memberikan ukuran kepada pereka fesyen beliau akan menjadikan ia sebagai motivasi diri untuk mendapatkan berat badan idaman.
Saya biasanya akan pastikan ukuran pakaian yang ditempah itu muat dengan tubuh. Ini kerana saya suka menggayakan busana yang selesa dipakai.
Lagipun, hingga kini saya masih boleh menggayakan pakaian yang ditempah 10 tahun lalu. Ia satu perkara yang dibanggakan. Saya sendiri terkejut kerana masih boleh mengenakan pakaian yang sudah bertahun-tahun lamanya.
Che Ta cukup menjaga jumlah makanan yang beliau ambil. Pada masa yang sama, beliau mengakui ada melakukan kaedah bertungku selepas melahirkan Aaisyah Dhia Rana bagi mengempiskan perut untuk mendapatkan bentuk badan asal.
Hasil bertungku itu memang berbaloi apabila beliau kini sudah langsing dengan berat badannya hanya 50 kilogram.
Pergh, patutlah Che Ta selalu kekal cantik rupa-rupanya beliau ada kaedah tersendiri untuk menjaga badannya. Untunglah Zain Saidin..
@beautifulnara.com

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...