Sunday, November 17, 2013

Rozita, Zain bergambar kahwin di Bali

ROZITA dan Zain Saidin.


DIVA tumpang gembira apabila dapat berita tentang seorang lagi artis popular kita, Rozita dan Zain Saidin akan kahwin tidak lama lagi. Rasanya dalam pertengahan bulan Disember nanti.
Tarikh sebenar tidaklah Diva pasti, tetapi apabila Rozita dan Zain sudah buka mulut bahawa satu sidang media khas mengenai perkahwinan mereka akan diumumkan pada 25 November depan, maknanya dah hampir benarlah tarikh penyatuan mereka.
Cakap pasal sidang media kahwin, nikah dan tunang, bahkan merisik juga, Diva rasa masuk bab itu artis-artis kita sudah sangat terbuka. Mula-mula bagi bayangan cerita kemudian barulah secara rasmi buka cerita sebenar dalam sidang media. Memang profesional sangat.
Tapi artis kita pun, ramai juga yang tak suka hebah cerita nak kahwin, kahwin biasa-biasa pun ramai, ada juga yang nak kahwin, terus kahwin dan tak perlu panggil media. Itu hak masing-masing.
Diva kagum juga dengan kerjasama Zain dan Rozita sebab masing-masing katanya dah keluarkan duit RM100,000 setiap orang untuk majlis kahwin mereka nanti. Maknanya, secara kasar bajet kenduri kahwin Rozita dengan Zain sudah cecah RM200,000.
Terbaharu, Diva dapat tahu Rozita dan Zain berangkat pula ke Bali, Indonesia untuk mengadakan penggambaran praperkahwinan mereka di sana. Indah sungguh dunia orang nak menikah, moga bahagia!
Diva: Tak sabar nak terbakar tengok Alicia Keys Set The World On Fire 27 November nanti.
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1117&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_06.htm#ixzz2kq1noaMf 
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...