Saturday, November 9, 2013

Belasah isteri guna topi keledar


SUSPEK ditahan reman bagi membantu siasatan selepas isterinya membuat laporan polis kerana tidak tahan didera di Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat, Johor kelmarin.


SEGAMAT – Seorang suri rumah yang tidak tahan didera termasuk dibelasah dengan topi keledar oleh suaminya membuat laporan polis menyebabkan lelaki itu ditahan kelmarin.
Suspek berusia 30 tahun yang cuba menyembunyikan diri ditahan pada pukul 3 pagi di kawasan Bekok di sini. Turut dirampas topi keledar yang dipercayai digunakan untuk memukul isterinya.
Menurut Ketua Polis Daerah Segamat, Superitendan Mohd. Kamil Sukarmi berkata, mangsa yang berusia 30 tahun cedera di belakang kepala manakala empat jari kirinya bengkak dipercayai dipukul dengan objek keras oleh suspek.
“Dalam kejadian terbaru pada pukul 4.30 petang semalam (kelmarin), wanita itu dipukul di hadapan empat anak perempuannya yang berusia dua hingga lapan tahun.
“Mangsa pernah bertanya kenapa dia diperlakukan demikian, namun suspek enggan menjawab menyebabkan wanita itu semakin tertekan,” katanya kepada pemberita di sini semalam.
Menurut Mohd. Kamil, suspek turut meninggikan suara sekiranya mereka bergaduh sehingga didengari oleh jiran-jiran di kawasan kuarters kediaman pekerja kilang kelapa sawit di Kluang.
Jelasnya, mangsa yang hilang sabar kemudian membuat laporan polis dan suspek direman bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 506 dan 323 Kanun Keseksaan.
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1109&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_05.htm#ixzz2k743APs3
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...