Saturday, November 9, 2013

Bayi setahun enam bulan dilarikan di halaman rumah


LOKASI Freddie dilarikan seorang lelaki di halaman rumah ibunya di Jalan Temasek, Bangsar di Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR - Seorang guru warga British kehilangan anak tunggalnya berusia setahun enam bulan selepas dilarikan dua individu yang menceroboh rumahnya di Jalan Temasek, Bangsar di sini semalam.
Kejadian malang pada pukul 6 petang itu berlaku ketika Sarah Joseph, 38, sedang memberi makan kepada Freddie Joseph (gambar kecil) di halaman rumah teres dua tingkat berkenaan.
Seorang lelaki secara tiba-tiba masuk ke dalam kawasan rumah ibu tunggal itu lalu mengambil bayi berkenaan.
Ketika kejadian, Sarah dikatakan cuba mendapatkan semula bayi lelakinya namun tidak dapat berbuat apa-apa kerana suspek bersenjata pisau.


Rakan mangsa dikenali sebagai Rob berkata, bayi tersebut kemudian diserahkan kepada seorang lagi individu dipercayai wanita yang menunggu di dalam kereta berhampiran rumah teres tersebut.
"Sarah terjatuh ketika cuba mengejar kereta tersebut. Freddie merupakan anak hasil perkahwinan Sarah dengan seorang lelaki Filipina, namun bekas suaminya tidak menetap di negara ini," katanya di sini.
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1109&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_03.htm#ixzz2k73fQiTF
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...