Monday, September 30, 2013

Nur Fazura Kini 30 Tahun, Kekal Cantik Dan Menawan

Kalau pertama kali bertemu Nur Fazura, pasti Abang Nara akan beranggapan umurnya sekitar 25 tahun. Masih tampak muda. Rupa-rupanya Fazura pada 27 September yang lalu telah menyambut hari jadinya yang ke 30. Selamat hari lahir dan semoga panjang umur Abang Nara ucapkan kepada pelakon yang masih maintain cantik menawan ini.
fazura kahwin
Abang Nara pasti Fazura turut tidak sabar untuk bergelar isteri kepada seseorang. Semoga cepat dipertemukan jodoh. Semoga berjumpa dengan lelaki yang benar-benar memahami diri anda. Abang Nara yakin ramai yang mahu memiliki Fazura secara sah, namun pilihan yang tepat harus dilakukan olehnya.
fazura kahwin
Semoga Fazura akan terus berjaya di dalam apa jua bidang yang diceburinya. Kekalkan sikap mesra, merendah diri dan charming anda. Selamat hari Fazura. Lagi beberapa keping gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Nur Fazura.
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
fazura kahwin
sumber: beautifulnara.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...