Monday, September 30, 2013

(FOTO) Akhirnya Rozita Che Wan Dirisik Oleh Zain Saidin

Penantian itu satu penyeksaan. Namun apabila penantian berakhir, pastinya kegembiraan menjelma dalam diri. Jutaan tahniah diucapkan kepada Rozita Che Wan yang akhirnya dirisik oleh Zain Saidin. Majlis tertutup ini telah berlangsung di Carcosa Seri Negara, Kuala Lumpur semalam.
gambar che ta risik
Berkongsi kegembiraan ini, Che Ta telah meng”upload” sekeping gambar di akaun Instagram miliknya. Abang Nara sekali tengok pun tahu cincin nie mesti puluh ribu harganya. Besar sungguh. Untunglah Che Ta.
gambar che ta risik
Pengurus Rozita Che Wan memberitahu majlis tersebut dihadiri oleh sekitar 50 orang tetamu yang terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak. Kata pengurus Che Ta kepada Mstar Online:-
Majlis ini dijalankan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh kedua-dua belah keluarga sahaja. Ia hanya majlis merisik, bukan pertunangan. Ia majlis pihak lelaki mahu bertanya sama ada Rozita sudah ada yang punya atau belum
Tahniah sekali lagi diucapkan kepada Rozita Che Wan dan Zain Saidin atas berita gembira ini. Semoga selepas ini segala majlis yang dirancang akan berjalan dengan lancar. Tak sabar rasanya nak tengok Che Ta dengan persalinan pengantin di atas pelamin. Mesti gorgeous sangat-sangat.
Fuiyooo~~ Memang gorgeous dan cantik sangat-sangat Rozita Che Wan di hari bahagianya. Ini baru majlis merisik nie. Tak dapat bayangkan betapa menawannya Che Ta di hari pernikahannya kelak. Confirm 20 30 kali ganda lagi meletop berbanding yang ini.
rozita che wan
Tambah meletop apabila Che Ta menggunakan khidmat jurugambar Annas Easkey. Rasanya semua orang tahu kehebatan si Annas ini. Memang bertambah cantik dan berserilah Che Ta kita nanti. Tak sabar wei nak tunggu diorang berdua kahwin.
rozita che wan
Lagi beberapa keping gambar sekitar majlis merisik Rozita Che Wan dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Instagram Annas EaskeyMan Kajang dan Qudyn.
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wanrozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
sumber: beautifulnara.com
"Tuan puteri tersenyum-senyum
Melihat laksamana bermain rodat
Senyum-senyum jangan tak senyum
Sudah sempurna segala adat….”
- Deezaa Catering -
" Panas kering siapakan tahu
Hujan rintik di daun pandan
Berjalan seiring bersentuh bahu 
Sama cantik sama padan….”
- Deezaa Catering -

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...