Wednesday, August 15, 2012

Kalau Boleh Saya Mahu Kahwin Secepat Yang Mungkin – Anzalna


Bukan rahsia lagi pelakon baru yang hadir dengan penuh kontroversi ini sudah ditawan hatinya oleh si jejaka bernama Hanif.

Anzalna & Hanif
Menurut Anzalna dia dan Hanif Sudah berkawan hampir 5 tahun, bagaimanapun hanya bercinta setahun yang lepas. Merupakan seorang yang gentleman, rajin dan bertanggunjawab menjadi daya tarikan kenapa Anzalna terpikat kepada teman lelakinya itu
Menurut Anzalna yang hadir ditemani Kekasih hatinya ke Majlis Pelancaran drama Adam & Hawa, beliau mengakui sebolehnya mahu berkahwin secepat yang mungkin. Ujarnya lagi “Kalau ikutkan saya memang nak kawin secepat yang mungkin. Tapi tu lah lagipun saya masih baru bertapak dalam industri ni dan baru nak membina nama. Manakala Teman lelaki saya pula dia baru je mula bekerja. Kahwin tu memang dalam perancangan hidup saya. Kalau boleh saya nak kahwin sebelum masuk umur 26. Bermakna masih ada 2 tahun lagi sebelum saya melangkah kearah itu. Apa pun ianya bergantung juga kepada jodoh. Kalau boleh sebelum di ijabkabulkan saya teringin untuk bertunang dahulu seperti mana pasangan yang lain. ”
Jelas Anzalna lagi Hanif merupakan seorang yang boleh terima kerjaya dia sebagai seorang pelakon dan dia juga dapat memahami jika dirinya diperlukan untuk bergandingan dengan mana mana pelakon lelaki.

Anzalna & Hanif
Anzalna & Hanif 
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
Anzalna Adam & Hawa
@buahmulut.com




No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...