Monday, June 4, 2012

Wanita Beraksi Lucah Sebabkan Lebuhraya Sesak Teruk

Ashley Holton

Seorang wanita telah ditangkap setelah melakukan aksi ‘beronani’ secara terbuka di Lebuhraya 484, Oncala, Florida awal bulan ini. Selain itu, dia juga cuba untuk menggigit seorang pegawai polis dengan ‘gigitan cinta’.
Ashley Holton, 35 telah menyebabkan kesesakan jalan raya di sepanjang lebuhraya tersebut selama hampir 30 minit apabila ada beberapa pemandu dilaporkan melakukan pusingan-U secara haram semata-mata untuk melihat aksi tersebut buat kali kedua.
Menurut saksi, Holton hanya memakai baju merah dan mengambil keputusan untuk memberhentikan kenderaan bagi mencari ‘kenikmatan’ di hadapan pengguna lebuhraya tersebut.
Selain itu, tindakan pengguna lebuhraya yang membunyikan hon telah membuatkan Holton beraksi dengan lebih ghairah lagi.
Menurut seorang pegawai polis, apabila dia tiba di tempat kejadian, Holton segera menanggalkan bajunya dan menunjukkan pakaian dalam dan buah dadanya.
Memetik laporan Miami New Times, Holton dikatakan cuba untuk mengigit pegawai polis berkenaan dengan ‘gigitan cinta’.
Apabila dibawa ke Penjara County Marion, Holton meneruskan salah lakunya dengan melebarkan kaki serta mendedahkan kemaluannya. Dia mengarahkan pihak polis supaya mencium bahagian tersebut serta tidak mengendahkan arahan lisan dari pihak polis.
Polis percaya Holton berada di bawah pengaruh alkohol dan disabitkan pertuduhan atas kesalahan menunjukkan organ seksual, mengingkari arahan penguatkuasa undang-undang dan berkelakuan tidak senonoh.
Dia dikenakan ikat jamin sebanyak US$16,250.
@mynewshub.my

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...