Wednesday, December 14, 2011

Pasangan ditahan miliki pistol



MOKHTAR menunjukkan pistol yang dirampas pada sidang akhbar di Johor Bahru semalam.


JOHOR BAHRU - Polis menahan seorang lelaki dan seorang wanita serta merampas sepucuk pistol jenis Revolver .38 beserta peluru dalam satu tangkapan di Kawasan Rehat Simpang Renggam di sini Ahad lalu.
Ketua Polis Johor, Datuk Mohd. Mokhtar Mohd. Syariff berkata, kedua-dua suspek berusia 32 dan 29 tahun itu ditangkap pada pukul 4.30 pagi selepas pihaknya menerima maklumat hasil pemeriksaan di sebuah rumah di Jalan Belibis, Taman Perling di sini.
Ujar beliau, hasil pemeriksaan di rumah terbabit pada pukul 1.30 pagi, pihaknya menemui dua kotak yang mengandungi 203 butir peluru di dalam sebuah bilik.
"Bertindak atas maklumat yang diberikan, polis menahan seorang lelaki dan seorang wanita di kawasan rehat Simpang Renggam dipercayai dalam perjalanan ke utara dan polis menjumpai sepucuk pistol jenis Revolver beserta tujuh butir peluru dan satu kelongsong peluru," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Johor di sini semalam.

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...