Friday, September 23, 2011

wanita dan kasut



sebelom masuk magrib nih aku masukkan koleksi kasut wanita utk pembaca semua. memang ramai juga pembaca blog ini dari kalangan wanita. email aku terima cadangkan perbanyakkan penulisan tentang wanita. hmm ok insyaAllah.

memang banyak fesyen tentang wanita, kalau citer bab kasut sahaja sampai esok  pagi tak habis kan... dan jenuh jugak aku cari gambar2 sesuai utk dimasukkan petang ini hehehe pasal aku tak lah paham sangat tentang kasut wanita.

tapi secara peribadi aku suka wanita yg memakai kasut yang simpel kalau high heel pon tak perlulah yang terlalu tinggi dan hendaklah dikenakan dengan pakaian yang dipakai..cewahhh mcm pro pulak kan ...hehehe

fesyen2 kasut dari barat memang banyak dan disukai ramai. bagi wanita muslimah sememangnya kasut menjadi pilihan utama masa shopping kan selain tudung dan aksesori2 lain. dan bagi orang2 Muslim bagi kita pakaian yang sederhana, selesa dan tidak menjolok mata adalah amat sesuai digayakan.

ada masa nanti lain kali aku akan masukkan artikel2 pemakaian wanita muslimah. sumber barat memang banyak tapi raser tak sesuai utk pembaca di sini. cuma kalau nak tengok dan lihat sebagai pengetahuan tuh ok lah, tak salah ambil tahu tapi bila nak ambil utk diguna pakai kita perlu adunkan dengan pemakaian di negara kita. so tak lah orang cakap menjolok mata atau "ter-over" pulak hehehe...

bagi yang suka ambil tahu tentang kasut wanita boleh lihat website ini! kasut lelaki pon ada! tapi kalau tengok harga memang boleh pengsan hehehe.. kalau anda di Melaka boleh singgah di Melaka Sentral terdapat beberapa kedai kasut yang menjual pelbagai jenis kasut lelaki dan wanita yang simpel. insyaAllah dilain kali aku akan masukkan banyak lagi kedai2 kasut di portal ini utk rujukan kawan2 semua.

lelaki zaman sekarang pon tak kurang keinginannya utk berfesyen. bagi yang suka menempah baju dengan material pilihan terbaek serta design terkini boleh singgah Maya Tailor. diusahakan oleh abg rahman yang mempunyai pengalaman menjahit pakaian lelaki selama 20 tahun. perkhidmatan tempahan untuk dewasa dan kanak2 disediakan.

ok lah nak solat magrib dulu kawan2 bila free nanti aku akan masukkan lagi artikel2 berkaitan...

jumpa lagi...

2 comments:

ebieyy fieyya said...

suka post nie . dan jugak kasut2 toh .lawa2 . kalao lah dapat rembat satu :D

manakedai said...

tq dear.. teruskan bersama kami ya..


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...