Friday, September 23, 2011

new kategori - album artis baru & lama




cek jap email pagi nih ada satu cadangan baru lagi yg aku raser baik dan boleh terus aku posting.. cadangannya adalah supaya blog nih buat satu album khas photo2 artis negara, negara jiran indonesia, asia spt korea, jepun, bollywood dll. hmmm brilliant gak cadangan tuh.. bagi pemberi cadangan mengatakan kategori photo orang fofular - berkecamuk dia nak photo2 artis sahaja dgn tagged nama so boleh buat "koleksi raksasa" satu hari nantikatanya...hohoho... pandai pulak kritik ek..huhuhu
so pagi nih aku akan masukkan post pertama aku ya dan noh hujan pilihan pertama.. kuar di majalah maskulin bulan feb yg lepas..Cool kan..lain kali aku update lagi ya...
tq beri cadangan!



No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...