Friday, August 5, 2011

topi wanita vs topi lelaki








Mana lebih cantek..? topi lelaki sebenarnya tidak banyak sangat design dan lebih kurang sama jer.. hmm berbanding wanita mereka mempunyai lebih banyak pilihan dari segi design dan colour..

Malam ini aku masih busy siapkan Online Store Cardova Creative, masih bayak gambar2 yang perlu diedit dan dikemaskinikan. bila siap nanti ianya akan dilancarkan oleh En Halim dan aku gembira kerana aku adalah orang pertama yang akan menjadi anggota affiliate beliau.. sememangnya seronok dan hobi aku memasarkan produk2 secara online.

Aku cadangkan peniaga2 yang mempunyai kedai boleh mengambil inisiatif seperti En Halim ini, walaupon mempunyai 3 buah kedai di Dataran Pahlawan, Melaka yang diuruskan sendiri oleh beliau dan isteri tetapi masih berminat lagi untuk memasarkannya secara online.

Sebenarnya dengan adakan sebuah blog/ website atau portal perniagaan ini, peniaga2 bukan sahaja boleh berharap dengan walk-in pelanggan ke kedai masing2 tetapi produk2 anda akan dikenali dan boleh dicapai/ di beli oleh sesiapa sahaja di dunia ini. Cuma hanya perlu rajin dan persistent dalam mempromosikannya. InsyaAllah kalau anda yakin dan berusaha serta tawakal anda pasti berjaya!

Bagi yang berminat untuk membuat blog perniagaan secara online/ offline sila hubungi kami dengan menghatar email ke admin@manakedai.com. Kami juga boleh berkongsi pengalaman dan mengajar anda membina sebuah blog perniagaan secara profesional dan one-to-one coaching.

ok nak sambung kerja balik nih sehingga waktu bersahor... Salam Ramadahan dan Selamat Bersahor kawan2!

last sekali sedikit bingkisan untuk tatapan pembaca semua yang ingin kan sebuah blog perniagaan yang simpel dan santai tapi masyukkk!! sebuah blog pilihan selebriti terkenal tanahair..

Foto2 Kami Yang Lain Klik Di Sini! 
Homestay Yang Kami Rekomen Untuk Anda!


Lofa 26





Model: Lofa 26
Height: 12cm
Color: (attach picture to email)
Size: 3,4,5,6,7,8
Price: RM 150

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...