Sunday, January 26, 2020

Pakai Seluar Ketat Tayang Punggung, Netizen Minta Sajat Bertaubat

Sering terpalit dengan kontroversi, nama Nur Sajat memang tidak asing lagi. Merasakan dirinya seorang “wanita” cantik,Memang tidak dapat dinafikan Sajat berani tampil seksi dan menggoda.
tayang punggung
Baru-baru ini, rakan baik Sajat iaitu Datuk Seri Aliff Syukri bengang dengan kelakuan Sajat yang dilihat sengaja memakai seluar ketat hingga memperlihatkan bentuk punggung.
Kecantikan asli sejak lahir

sajat seluar ketat tayang punggung
Menerusi sebuah video yang dikongsikan di Instagram, kedengar suara Aliff yang memarahi Sajat yang seksi melampau.
Eh kau jangan jalan nak gedik-gedik ya, kereta langgar kau nanti. Cuba jalan betul-betul boleh tak? Asyik nak mengacau mata orang saja. Tengok orang bangla (Bangladesh) tu dah ghairah dah.
Netizen minta Sajat bertaubat
sajat seksi
sajat seluar ketat
sajat seluar ketat
sajat seksi tayang punggung
Seperti biasa, apa sahaja Sajat kongsikan di media sosial sentiasa menjadi topik panas. Rat-rata netizen mengecam aksinya itu, terlalu bangga dengan keseksian tubuhnya dan lebih baik tidak pakai seluar langsung. Ada juga segelintir netizen memintanya untuk bertaubat sebelum terlambat.
Sajat kata kecantikannya adalah asli sejak lahir lagi dan ramai yang pasti terpegun dengannya. Kalau dah cantik mestilah kena ‘show off’ sikit. Apa-apa pun, doakan satu hari nanti dia akan berubah.

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...