Monday, November 28, 2016

Elly Mazlein Harap “Haters” Akan Menyukainya Satu Hari Nanti

Tahun ini Elly Mazlein diduga dengan pelbagai perkara baik daripada hal peribadi sehingga karier nyanyiannya. Ada yang memberikan sokongan moral terhadap Elly, tetapi ada juga yang seakan bosan membaca kisahnya di dada akhbar mahupun di Internet.
Elly menerima tomahan dan kritikan daripada “haters” dalam setiap perkara.
Walaubagaimanapun, kini Elly sudah mempunyai semangat baharu dan tidak mahu lagi mengenangkan segala komen negatif dan menerima setiap kritikan dengan hati terbuka.
Saya memilih untuk menerima saja semuanya dengan hati terbuka.
Namun, hati kecil Elly berharap serta berdoa agar mereka yang membenci akan dapat menyukai dirinya satu hari nanti.
Saya berdoa mereka yang membenci saya dapat membuka pintu hati untuk menyukai saya. Biasalah, kita tidak menyukai semua orang. Mungkin golongan yang tidak menykai saya itu tidak mengenali saya secara peribadi.
Meskipun dikritik, nampaknya Elly tidak pernah menyimpan dendam terhadap “haters”. Harapnya selepas ini akan ada kebahagiaan buat Kak Lina Pom Pom dan anaknya.
@beautifulnara.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...