Sunday, November 17, 2013

SUKA TAYANG BODY, CHEF RIZ BERCINTA DENGAN KAKAK EMMA MAEMBONG?

suka tayang body chef riz bercinta dengan kakak emma maembong

Selepas bercerai dengan pelakon Ana Dahlia, anak kepada chef selebriti terkenal Dato’ Chef Wan iaitu Chef Riz dikatakan sedang bermain perasaan cinta dengan wanita yang digelarnya Mak Jemah.
Ditanya tentang wanita itu, Murai Batu difahamkan Chef Riz lebih senang menyembunyikan identiti sebenar wanita berkenaan. Pun begitu, dia tidak menolak jodohnya dengan wanita yang sangat intim dengannya itu.
Selain heboh bercinta dengan Mak Jemah, Chef Riz juga sering membuat kecoh di laman Instagram miliknya dengan menyiarkan gambarnya tanpa baju untuk menunjukkan ketulan otot yang dimilikinya.
Malah, ada juga pihak kurang senang dengan gambar berkenaan dengan menyifatkan Chef Riz suka mengambil perhatian orang ramai dengan bergambar sebegitu.
Apapun, sekarang ini, Murai Batu diberitahu, abang kepada pelakon Serina Redzuan ini sedang bercinta pula dengan wanita yang ada kaitan dengan pelakon cantik, Emma Maembong.
Sungguhpun tidak tahu benarkah wanita itu ada pertalian darah dengan aktres berkenaan, Murai Batu rasa mungkin ada benarnya.
Melihat dari gambar tersebut, wanita itu ada iras  wajah Emma Maembong. Tetapi Murai Batu terfikir, adakah ini juga wanita yang sama dengan gelaran nama Mak Jemah?
Yang penting, Murai Batu terkesima selepas melihat lebih ramai pengguna laman sosial ini berani menyiarkan gambar yang mengghairahkan.
Nasihat Murai Batu, fikir dulu sebelum bertindak. Ingat asal usul dan jangan rosakkan hubungan kesucian sesama keluarga.
MURAI BATU: Ditegur berkali-kali, pelakon wanita ini makin teruk perangainya.
@murai.com.my

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...