Tuesday, October 29, 2013

Akshay Kumar diugut mafia


AKSHAY berlakon sebagai mafia dalam filem pecah panggung, Once Upon A Time In Mumbai.


DUNIA mafia sememangnya wujud di Bollywood sejak sekian lama. Sebelum ini terdapat banyak bukti klip video yang dimuat naik di internet yang menunjukkan bintang-bintang terkenal Bollywood berparti bersama golongan mafia tersebut.
Para bintang tersebut juga dikatakan sering menerima panggilan daripada mafia tersebut dari semasa ke semasa. Mangsa terbaharu ialah aktor tersohor, Akshay Kumar.
Akshay dilaporkan baru-baru ini telah menerima ugutan daripada golongan tersebut sehingga menyebabkan dia diberi perlindungan oleh pihak polis.
Ujar sumber kepada IANS: "Pihak polis di Mumbai telah menerima laporan daripada Akshay Kumar pada 22 Oktober lalu tentang dirinya yang telah menerima ugutan daripada golongan mafia tersebut.
"Filem lakonan Akshay yang menampilkan isu golongan mafia di India, Once Upon A Time In Mumbai meraih kutipan pecah panggung ada kemungkinan mafia tersebut mahukan keuntungan yang diraih Askhay daripada filem tersebut.
"Akshay telah diugut akan ditembak jika dia tidak mengikut arahan mereka. Pihak polis kini menjalankan siasatan bagi mencari suspek."
Artikel Penuh: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=1029&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_03.htm#ixzz2j6G29ObK
Hakcipta terpelihara 

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...