Thursday, September 27, 2012

Dia (Aida Sassu) Nak Cakap Rimas Pun Lantaklah – Wawa Zainal


Sebelum ini kami pernah mengeluarkan artikel luahan rasa hati Aida Sassu iaitu peserta realiti Af yang mendakwa dirinya sering dikaitkan dengan Wawa Zainal atas faktor dikatakan memiliki wajah yang hampir sama. [Aida Sassu Rimas Dikenali sebagai Wawa Zainal]

Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Baru-baru ini bertempat di majlis tayangan perdana Filem Aji Noh Moto kami sempat bertemu dengan Wawa Zainal bagi mendapatkan sedikit pandanganya tentang isu ini.
Jelas Wawa “Ya saya ada terbaca apa yang dia katakan (Aida Sassu) di portal buahmulut.com. Sebelum ini pun dia ada keluarkan kenyataan yang sama di satu akhbar arus perdana tentang dia rimas dikaitkan dengan saya. Bagi saya tak ada apa-apa pun isu besar tentang perkara ini. Dia nak cakap rimas pun wawa tak kisah. Lantak dia lah”

Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Sepanjang terlibat didalam industri ini Wawa menjelaskan yang dia masih belum lagi berjumpa dengan Aida Sassu tapi mengakui mungkin ada sedikit persamaan diantara mereka berdua.
“Mungkinlah ada sedikit sama tapi entahlah bahagian mana yang sama tu pun saya tak dapat nak jelaskan. Pernah juga peminat tweet saya cakap saya ada dekat lokasi pengambaran padahal waktu tu saya ada di rumah. Terkejut jugalah saya masa tu.”
Wawa Zaina - Aji Noh Moto

Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
@buahmulut.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...