Thursday, June 7, 2012

Intan Ladyana Dikaitkan Dengan Duda Janda 5

Ya Intan Ladyana kini sedang bahagia menikmati alam percintaan dan khabarnya bakal berkahwin dengan Duda yang sudah berjandakan 5 orang. Ini adalah sebuah kisah yang kami sendiri saksikan dengan mata kami.

Intan Ladyana
Tapi ini semua hanyalah kisah benar yang berfantasikan layar putih dan merupakan satu tuntutan lakonanya yang terkini menerusi filem X yang sedang ditayangkan di pawagam. Mana mungkin Intan Ladyana dengan tiba-tiba meninggalkan kekasih hatinya Kamal Adli tanpa alasan yang munasabah untuk bersama Duda Janda 5.
Menurut Intan yang kami temui semasa Majlis Pra Tonton filem x ini mengakui pengalaman yang paling tidak dapat dilupakanya ialah ketika babak Pierre Andre drif kereta di litar, ketika itu beliau berdiri di tengah tengah dan merasakan tiada safety semasa babak ini dilakonkan. Walaubagaimana pun ujarnya lagi mujurlah tiada apa musibah yang berlaku semasa babak itu dilakonkan dan berasa bersyukur. Dibawah ini kami lepaskan beberapa keping gambar Intan Ladyana yang sudi beraksi di depan lensa Crew BM.

Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
Intan Ladyana
@buahmulut.com

Klik foto2 ini...

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...