Thursday, June 7, 2012

Bohsia 2 Filem pertama Bawa Watak Bertudung – Salina Saibi

Salina Saibi jika ada yang tidak kenal adalah seorang lagenda Bohsia ketika zaman kemuncaknya terjebak di dalam dunia gelap ciptaaanya sendiri. Tetapi kini beliau sudah insaf dari semua kejahilan yang menyebabkan bapanya sendiri terbunuh. Itulah watak yang dibawa oleh Salina dalam filem Bohsia dan kini Bohsia 2 muncul kembali dengan elemen keinsafan.



Crew kami baru baru ini sempat menemubual Salina Saibi untuk bertanyakan tentang bohsia 2. Apa yang menarik perhatian kami ialah Bohsia 2 merupakan wataknya yang pertama, yang memerlukanya memakai tudung. Pengakuan itu dapat disaksikan menerusi Video temubual yang kami sediakan seperti diatas.
Tambahnya lagi di luar waktu rakaman, watak yg dibawa ada diselitkan unsur-unsur kisah benar terutamanya melibatkan babak apabila watak .Amy didera oleh Kak Rok dengan berus tandas. Sedih dengan kisah benar yang diceritakan kepadanya menyebabkan Idea itu di utarakan kepada pengarah filem ini supaya realiti sebenar dapat dipertontonkan kepada umum dengan niat ianya memberi pengajaran dan rasa gerun apabila terjebak dengan perkara – perkara yang tidak elok.


Salina Saibi Bohsia 2
Salina Saibi Bohsia 2
Salina Saibi Bohsia 2
@buahmulut.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...