Wednesday, November 30, 2011

UMNO mesti menang pilihan raya


NAJIB melambai ke arah perwakilan sebelum menyampaikan Taklimat Presiden sempena Perhimpunan Agung UMNO 2011 di PWTC, Kuala Lumpur semalam.

KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak semalam mengingatkan seluruh peringkat kepimpinan dan ahli parti UMNO supaya tidak sesekali mengambil mudah cabaran Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) yang dianggap paling getir dalam sejarah parti.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi (gambar kecil) berkata, Najib dalam Taklimat Presiden secara tertutup semalam menyeru seluruh kepimpinan parti agar bekerja lebih kuat dengan semangat luar biasa bagi memastikan UMNO mencapai kemenangan selesa pada PRU akan datang.
Beliau menegaskan, Najib yang juga Perdana Menteri menekankan agar rasa kasih sayang dalam kalangan pemimpin dan ahli dipererat supaya tidak timbul lagi masalah sabotaj dan tikam belakang semasa pilihan raya.
"Presiden mengingatkan bahawa cabaran PRU-13 kali ini cukup luar biasa dan mahu perpaduan diberi keutamaan.
"Beliau juga memberi penekanan tentang penyelesaian masalah dalaman jika masih ada, walaupun ia bukan masalah terbesar.
"Para perwakilan juga diingatkan agar memberi tumpuan kepada pilihan raya dan bukan pemilihan parti agar sebarang usaha mensabotaj dapat diketepikan, sekali gus hanya fokus kepada agenda parti," katanya.

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...