Friday, November 4, 2011

Pelacur menyorok atas rak barang



BEBERAPA pelacur yang ditahan selepas cuba menyembunyikan diri di atas rak barang di sebuah pusat hiburan di Taman Puchong Mesra, Kuala Lumpur kelmarin.


KUALA LUMPUR – Lima pelacur warga asing sanggup berhimpit-himpit selama sejam di atas rak menyimpan barang bagi mengelak dikesan ketika serbuan polis di pusat hiburan di Taman Puchong Mesra di sini kelmarin.
Bagaimanapun, niat untuk menyembunyikan diri itu gagal apabila mereka berjaya dikesan oleh pihak polis yang mengarahkan mereka turun dan menyerah diri.
Serbuan kira-kira pukul 11 malam itu dilakukan anggota dari Cawangan Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL).
Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Supritendan Azman Mat Isa berkata, serbuan dibuat ke atas dua buah pusat hiburan yang terletak bersebelahan di antara satu sama lain.
Ujarnya, polis telah menahan seramai 40 wanita warga China dan 15 wanita Vietnam yang berusia antara 22 hingga 35 tahun kerana didapati menyalahgunakan pas lawatan sosial dan pelajar untuk bekerja sebagai pelacur di pusat hiburan itu.

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...