Saturday, November 5, 2011

Najwa Latif tidak gentar populariti menurun gara-gara pengurus marah wartawan

Well, we found out this news interesting. Najwa Latif, penyanyi lagu “Cinta Muka Buku” hari ini menyatakan bahawa dia tidak rasa masa depannya dalam industri seni ini goyah gara-gara insiden pengurusnya mengamuk apabila ada wartawan yang bertanyakan soalan peribadi terhadapnya.
Gara-gara bertanyakan soalan berkenaan keluarga oleh seorang wartawan, pengurusnya bertindak memarahi wartawan tersebut dan mengugut mahu menyaman wartawan itu. Najwa berharap agar masalah keluarganya tidak diketahui umum bagi menjaga hati adik-beradiknya. Namun begitu, Najwa anggap kontroversi yang wujud ini mematangkannya dan sebagai anak seni dia sedia menerimanya dengan hati terbuka.
You go girl! Itu macamlah, persetankan wartawan yang budget kool tahi ini. Ada wartawan ni kalau nak sentapkan orang memang nombor satu, bile sendiri kena sentap mula la nak burukkan artis tersebut menggunakan pengaruh mereka dengan pelbagai gosip buruk. Tak bleh tahan maaaak!
@mediamalaya.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...