Sunday, December 9, 2012

Zaman Glamour Noorkumalasari Tamat!


Masihkah anda ingat lakonan Noorkumalasari menerusi filem Adik Manja suatu masa dahulu? Filem yang pernah mendapat kutipan RM3.5 juta ketika tayanganya pada tahun 1980 kini cuba dihidupkan kembali dengan satu lagi francaisnya iaitu Adik Manja Returns.

Noorkumalasari - ADIK MANJA
Namun kali ini kenakalan Noorkumalasari menerusi karakternya didalam filem ini tidak akan dapat disaksikan lagi apabila beliau mengambil pendirian untuk tidak berlakon lagi. Ditanya tentang ketiadaan penglibatanya menerusi ‘Adik Manja Return’ ini Noorkumalasari menjelaskan bahawa ini bukan lagi zaman untuk dia mencari Glamour.
“Insyallah tidak mungkin saya akan kembali berlakon untuk akan datang walaupun ditawarkan watak yang bersesuaian dengan imej saya. Bagi saya cukuplah. Dunia glamour seperti ini bukan untuk saya lagi sebaliknya amalan dan ilmu akhirat itu lebih penting sifatnya.” Ujarnya yang kami temui baru baru ini.

Noorkumalasari - ADIK MANJA
“Hidup saya kini lebih tenang dari sebelumnya, Hala tuju hidup juga jelas dalam setiap perbuatan yang saya lakukan, Kini saya lebih banyak menghabiskan masa dengan Agama. Walaupun masa saya banyak dihabiskan dengan mendalami Agama pun begitu masa saya juga dihabiskan bersama family dan rutin harian yang lain. Waktu rehat saya pula ialah pada waktu malam apabila semua ahli keluarga dah tidur.”
Apa yang menarik perhatian kami, Noorkumalasari yang lebih mesra disapa Kak Noor memaklumkan yang urusan memasak untuk keluarganya kebiasanya disediakan oleh suaminya
“Kalau berkaitan dengan penyediaan makanan untuk keluarga pula memang suami saya yang akan masakan. Ini kerana kebanyakkan masa saya dihabiskan dekat masjid. Alhamdullilah suami saya tiada rungutan tentang perkara ini dan dia seorang yang sangat memahami” Noorkumalasari
@buahmulut.com
new pic 98 181
info lanjut sila layari anggerikvilla.com
25 photos | 174 views | Add a comment?
items are from 27 May 2012.
new pic 98 170
new pic 98 171
new pic 98 172
new pic 98 173
new pic 98 174
new pic 98 175
new pic 98 176
new pic 98 177
new pic 98 178
new pic 98 179
new pic 98 180
new pic 98 181
new pic 98 182
new pic 98 183
new pic 98 184
new pic 98 185
new pic 98 186
new pic 98 187
new pic 98 188
new pic 98 189
new pic 98 190
new pic 98 191
new pic 98 192
new pic 98 193
new pic 98 194
Subscribe to a feed of stuff on this page... Feed – Subscribe to the set "Bilik 1 (Master Bedroom), Anggerik Villa 2, Melaka."

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...