Thursday, October 6, 2011

Sabhi Saddi Duet Penyanyi Indonesia, Vienna Fridiana.


Seperti Dulu Lagi, sebuah single terbaru daripada Sabhi Saddi kini mendapat tempat di hati pendengar warganegara Indonesia apabila ia menduduki tangga ke-2 dalam carta Hard Rock Fm & tangga ke-4 dalam carta Mustang. Percubaan kali ke-3 penyanyi lagu Nadiku ini turut menampilkan duet bersama penyanyi baru Indonesia, Fridiana.
Menurut Sabhi Saddi, lagu Seperti Dulu Lagi diadunkan dengan berinspirasikan lagu duet Anang & Syahrini, Jangan Memilih Aku.
“Lagu ini bergenre pop RnB yang berinspirasikan lagu duet Anang & Syahrini. Susunan lagu ini juga easy listening agar ia mudah diterima ramai. Bagi menampilkan kelainan, kami turut menggunakan khidmat komposer Indonesia, Andrew Darmoko,” ujar Sabhi Saddi.
Penyanyi berumur 27 tahun ini turut memaklumkan pelancaran album penuhnya akan berlangsung di Indonesia terlebih dahulu.
“Insyallah, saya akan mengeluarkan sebuah album di Indonesia tak lama lagi. Mengenai lagu Seperti Dulu Lagi, ia akan diusulkan kepada stesen radio Malaysia mulai bulan Oktober ini,” kata Sabhi Saddi yang ditemui di Kompleks Kerajaan, Kuala Lumpur, kelmarin.




@ohbulan.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...