Sunday, November 27, 2016

(VIDEO) Aksi Neelofa Temankan Fattah Amin Main Futsal Curi Perhatian Peminat

Sejak bergandingan didalam drama Suri Hati Mr. Pilot,  Neelofa dan Fattah Amin tidak dinafikan mempunyai hubungan yang agak rapat. Namun, seperti biasa pasti kedua-duanya menafikan sedang bercinta.
Namun,tindakan Neelofa baru-baru ini yang menemani Fattah bermain futsal telah menghangatkan lagi gosip percintaan mereka berdua.
Menurut portal Astro Gempak, rakan baik Neelofa iaitu Rosix seorang pereka fesyen sempat merakam detik-detik manis serta mesra mereka berdua melalui Instagram Stories.
Antara aksi yang sempat dirakam ialah ketika Neelofa memberikan air kepada Fattah yang kepenatan bermain futsal. Ewah, konfirm hilang penat Fattah kan bila ada wanita jelita siap sedia bagi air..Hehe..Saja hendak bermanja dengan Neelofa ke?
Sememangnya apabila video berkenaan tersebar, makin ramai peminat yang mengharapkan mereka berdua benar-benar bercinta dan siapa tahu boleh ke jinjang pelamin kalau ada jodoh.
Jika benar ada perasaan cinta antara Neelofa dan Fattah kami pasti satu hari nanti mereka akan menjelaskan perkara sebenar bila tiba masa yang sesuai. Mungkin mereka berdua masih dalam fasa untuk mengenali hati budi masing-masing. Kalau ada jodoh tidak kemana.
@beautifulnara.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...