Monday, April 4, 2016

Fattah Amin Luah Rasa Syukur Sherry Ibrahim Sudah Berhijab

Pagi tadi kami ada menyiarkan artikel tentang penghijrahan Sherry Ibrahim yang kini sudah berhijab sepenuhnya. Perubahan Sherry itu bukan sahaja mendapat sokongan daripada ibu bapanya serta peminat tetapi kekasihnya juga Fattah Amin.
Jelas Fattah, beliau merasa cukup gembira dan bersyukur atas perubahan Sherry dan sentiasa akan menyokong beliau daripada belakang. Untuk pengetahuan anda, Fattah juga sering meluahkan hasrat agar kekasihnya itu menutup aurat.
Satu sahaja komen saya ialah Alhamdulillah, akhirnya dia tunaikan hasrat yang selama ini dipendam. Saya akui menjadi antara insan yang sentiasa menasihatkan dia untuk berubah ke arah itu dan semalam (Ahad) dia benar-benar melaksanakannya.
Sebagai teman istimewa, sudah tentu Fattah mengidamkan seorang wanita yang menjaga maruah dan menutup aurat.
Bukan saya sahaja, tapi lelaki-lelaki lain juga mahu seorang perempuan yang baik dan menutup aurat.
Cuma saya faham perkara itu tidak boleh dipaksa-paksa dan Alhamdulillah pintu hatinya terbuka untuk itu.
Bagus dapat teman lelaki yang menyokong kekasihnya untuk berubah ke arah yang lebih baik. Kami doakan agar jodoh Fattah Amin dan Sherry Ibrahim berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin. Hehe..
@beautifulnara.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...