Sunday, February 21, 2016

Yatt Hamzah Sahkan Bakal Bernikah Pada 27 Februari Ini

Walaubagaimanapun, hari ini Yatt Hamzah mengesahkan beliau bakal berkahwin dengan seorang jejaka bernama Mohammad Zulfadli Khiruddin pada 27 Februari.
Difahamkan, majlis akad nikah akan diadakan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam pada jam 8 pagi.
Yatt juga menyangkal dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan Zulfadli adalah orang ketiga yang wujud dalam perkahwinan beliau sebelum ini sehingga bercerai.
Saya mengenali dia ketika menyertai misi kemanusiaan di Syria dan saya masih bergelar isteri orang.
Dia bukan orang ketiga seperti yang diperkatakan kerana kami hanya berkawan rapat selepas saya dan bekas suami berpisah.
Majlis resepsi Yatt dan Zulfadli diadakan pada hari sama di Azasna Villa, Seksyen U12, Cahaya Alam, Shah Alam .
Pada Disember tahun lalu dia melamar saya dan ia bukan satu keputusan yang mudah bagi saya. Apabila mendapat jawapan selepas melakukan solat Istikharah barulah saya terima lamaran itu.
Yatt Hamzah sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Abdul Mutalib Shukor sebelum membuat keputusan untuk bercerai pada 25 Ogos 2015. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak perempuan bernama Suci Hanania Malik.
@beautifulnara.com

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...