Sunday, November 15, 2015

Uqasha Senrose jawab tuduhan jadi call girl VVIP

Kata orang kalau orang cantik memang ramai yang cemburu dan ada sahaja beberapa pihak yang akan melemparkan pelbagai cerita buruk dek kerana merasa tidak puas hati. Mungkin ini yang dihadapi oleh Uqasha Senrose, iyalah tidak cukup dengan kontroversi percintaan, beliau di tuduh menjadi “ call girl” atau lebih dikenali sebagai pelayan kelas atasan kepada VVIP.
Dihimpit pelbagai komen serta sindiran selepas gosip itu timbul, Uqasha menerusi BH PLUS menafikan dakwaan tersebut sebagai satu tuduhan tidak masuk akal apatah lagi ia kurang sesuai dengan imej beliau sekarang.
Uqasha juga menjelaskan beliau juga tidak pernah mengambil dadah seperti yang dikatakan sebelum ini.
Mana mungkin saya menjadi call girl dengan imej bertudung sebegini. Tidak logik rasanya tuduhan yang dilemparkan kepada saya itu kerana sebagai seorang gadis berhijab, semestinya saya ingin menjaga batas dan tingkah laku.
Apabila perbualan saya saya dan rakan saya tersebar di laman sosial, ada pihak yang mendakwa ia sebagai kata kunci bagi menggantikan perkataan dadah. Sebenarnya itu adalah privasi saya kerana setiap individu mempunyai pendekatan tersendiri untuk berkomunikasi.
Bila seseorang artis itu hidup mewah pasti akan ada pihak yang fikir bukan-bukan, mungkin ada sugardaddy lah ataupun jadi escort girl. Memang ada yang sebegitu tetapi kalau sudah membawa imej muslimah adakah mereka  akan tetap melakukan perkara terkutuk itu untuk hidup senang?

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...