Monday, December 8, 2014

Fouziah Gous Rimas Bila Peminat Tanya Tentang Soal Anak


Eh perkara biasalah jika bujang orang tanya bila mahu berkahwin, sesudah berkahwin berhadapan pula soalan bila mahu menimang cahayamata. Orang kita ‘kan cemerlang soal menjejak progress kehidupan orang lain. Lebih lebih lagi jika ianya selebriti, heh.

Selepas 14 bulan mendirikan rumahtangga, Fouziah Gous pastinya tidak terlepas daripada soalan berkaitan anak dan beliau sendiri mengakui ada kalanya sedikit merimaskan, soal berkaitan memiliki zuriat sendiri bukan satu keutamaan ketika ini.

“Tempoh setahun ini hidup berdua sebagai suami isteri adalah saat terbaik untuk kami saling belajar dan mengenali lebih dekat diri pasangan. Itu juga antara sebab mengapa kami kini tidaklah terburu-buru untuk mempunyai cahaya mata”

“Saya dan suami percaya soal anak adalah ketentuan Tuhan. Insya-Allah, kami tak akan sorokkan berita baik itu dari peminat bila sampai masanya,” jelasnya kepada Harian Metro.

Pelakon ini turut menjawab persoalan ramai tentang dirinya yang dikatakan sering sangat bersama suami dan seakan akan menunjuk kemesraan mereka berdua di laman Instagram.
“Terus-terang, sejak berkahwin, saya belum pernah berjauhan dengan suami. Hampir setiap hari kemana-mana berdua. Bagi saya apabila memuat naik foto bersama suami, itu adalah realitinya kerana hampir setiap hari dan masa, saya memang bersama dia”

“Kalau nak kata saya menunjuk saya tak pernah mempamerkan hal berkaitan material contohnya barangan mahal yang saya terima daripada suami,” ujar Fouziah Gous.



Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...