Friday, April 11, 2014

FOTO SEPARUH BOGEL ADI PUTRA - APA MOTIF BEKAS SUAMI NORAIDA?

Setelah beberapa bulan kes bertukar foto dan mesej berunsur lucah dengan Noraida senyap, tiba-tiba ia dihangatkan kembali apabila bekas suami wanita tersebut iaitu Amiruddin Othman memuatnaik sekeping foto separuh bogel Adi Putra. 

Tidak diketahui apa motif Amiruddin kerana kes tersebut awalnya telah diklasifikasikan sebagai No Further Action (NFA) oleh pihak polis. 

 

Bila diajukan soalan, kata Adi Putra dia tidak akan membuat tindakan saman dan sekaligus tidak mahu menghiraukan perkara tersebut. 

"Saya terlalu kerdil nak marah. Kalau ikutkan amarah, semua manusia ada amarah. Tapi fikir kembali kemana amarah itu pergi. Saya tak nak komen. Ungkapan pendek yang boleh saya ungkapkan hanyalah sabar. 

Amiruddin Othman & Noraida 
 

"Saya tak hirau apa orang cakap. Janji jangan berkenaan isteri saya, jangan ibu saya, jangan Allah S.W.T. Bagi saya bila orang salahkan saya, takpelah. Saya teruskan perjuangan sebagai manusia. Tanggungjawab dan ibadah saya masih ada lagi. 

"Saya sebenarnya tak baca pun, saya berada di Mekah masa itu bawa jemaah. Bila saya tahu, saya tak rasa apa-apa. Bagi saya jemaah lagi penting," ujar Adi Putra ketika ditemui media di sidang akhbar teater Di Bawah Lindungan Kaabah baru-baru ini. 

Kes Adi Putra diklasifikasikan sebagai NFA
 

@myartis.com














Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...