Thursday, October 31, 2013

GAMBAR MESRA, SHILA AMZAH DAN JOHAN AS'ARI TIDAK BERSELINDUNG LAGI

gambar mesra shila amzah dan johan asari tidak berselindung lagi

Sebelum ini sama ada penyanyi, Shila Amzah mahu pun pelakon Johan As`ari telah beberapa kali berkeras menafikan hubungan cinta mereka, malah mereka berdua akui hanya berkawan dan tidak lebih dari itu
Namun, sejak akhir-akhir ini, Murai Batu tengok di laman sosial Instagram milik Shila Amzah atau Johan As`ari, kedua-duanya rancak memuat naik gambar mesra mereka bersama.
Mereka seolah-olah lebih terbuka untuk mendedahkan hubungan baik mereka yang dikatakan hanya berkawan itu.
Malah ada peminat dan follower mereka di Instagram itu seronok lihat mereka bersama dan berharap agar hubungan mereka boleh kekal hingga ke jinjang pelamin.
Maknanya, bukan Murai Batu sahajalah yang nampak mereka berdua seperti pasangan kekasih tetapi peminat dan follower mereka sendiri lihat mereka seperti pasangan sejoli yang tidak dapat dipisahkan lagi.
Tapi mengapa kedua-duanya masih tidak mengaku bercinta apabila ditanya media? Adakah Shila Amzah mahu menggunakan pendekatan yang sama dengan pelakon Nora Danish dan Nadeem?
Yelah pasangan ini pun tidak mahu mengaku mereka bercinta tetapi hanya meluahkan rasa cinta mereka di Instagram.
Terbaru, Murai Batu lihat Shila Amzah mesra pergi menonton wayang dengan Johan, tetapi mereka tidak berdua kerana kelihatan seperti bersama ibu bapa masing-masing dan juga beberapa rakan artis.
Paling sweet, Johan sendiri memuat foto dia dan casing barunya pemberian Shila Amzah. Dalam entri foto itu Johan ucapkan terima kasih di atas pemberian itu.
Shila juga kerap memuat naik foto Johan dan tak kurang juga foto-foto bersama, tindakannya itu membuatkan peminat lagi gembira melihat hubungan mesra mereka.

@murai.com.my



Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...