Thursday, October 31, 2013

FOTO MIZZ NINA SUDAH BERHIJAB PENUH SELEPAS PULANG HAJI...ALHAMDULLILAH!!!!!

mizz nina sudah berhijab penuh selepas pulang haji

Sebelum penyanyi, Mizz Nina menunaikan Haji pun Murai Batu lihat dia sudah mula mengenakan tudung, tapi Murai Batu perasan penyayi itu hanya berhijab setiap kali pergi ke kelas mengaji atau ke kelas agama sahaja.
Namun, selepas pulang dari menunaikan Haji baru-baru ini, Murai Batu lihat daripada foto-foto yang dikongsikan Mizz Nina dalam laman Instagram, dia seperti sudah mula kekal mengenakan hijab dengan caranya tersendiri.
Menerusi 2 keping foto yang dikongsikan,  Mizz Nina berhijab penuh ketika hendak keluar bersama suaminya, Noh  dan bila mengunjungi booth jualan barangan jenamanya Mizzdemeanor di Amcorp Mall kira-kira dalam beberapa hari ini. Malah sejak pulang dari Haji belum pernah penyanyi itu berkongsikan gambarnya yang free hair.
Wah, nampaknya Mizz Nina sudah mula selesa berhijab selepas bergelar Hajah ini. Murai Batu tumpang gembira jika ia dapat dikekalkan hingga selamanya. Murai Batu doakan agar ianya Istiqomah.
Setiap orang ada cara mereka tersendiri, tetapi seperti kebanyakan artis-artis tempatan sebelum ini, semuanya pasti pulang dengan perubahan yang besar. Conthnya seperti penyanyi, Dato’ Siti Nurhaliza walaupun tidak berhijab penuh sebaik sahaja pulang menunaikan Haji, namun dia tetap mengenakan selendang untuk menutupi kepalanya. Tetapi kini dia sudah bertudung litup.
Berbeza pula dengan penyanyi Indonesia, Rossa yang hanya kekal berhijab penuh selama lebih kurang 2 bulan sebaik sahaja pulang daripada mengerjakan Haji. Kemudiannya, dia tidak lagi mengenakan hijab.
Apa-apa pun, Murai Batu daoakan  yang baik-baik sahaja untuk Mizz Nina danNoh. Mudah-mudahan  dimurahkan lagi rezeki mereka. Mana tau pulang dengan berita gembira ?
@murai.com.my

Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...