Monday, January 28, 2013

Yuna Tolak Tepi Soal Cinta


Yuna memberitahu pembikinan album terbarunya di Amerika Syarikat menjadi tumpuannya berbanding soal cinta.
PETALING JAYA: Penyanyi Yunalis Zarai atau Yuna tidak meletakkan soal percintaan sebagai keutamaan kerana ingin memberikan tumpuan kepada pembikinan album terbarunya di Amerika Syarikat (AS).
Yuna, 26, berkata, pada tahap ini kepercayaan yang telah diberikan oleh pihak labelnya, The Verve untuk menghasilkan muzik yang terbaik menjadi perhatiannya dan bukannya kepada soal cinta.
"Bukannya saya sudah serik selepas pengalaman lalu tetapi tumpuan perlu diberikan kepada kerja dan pembikinan album terbaru saya kerana ini adalah peluang terbesar untuk membina kerjaya di Amerika malah di seluruh dunia," ujarnya kepada mStar Online.
Yuna menggulas dakwaan kononnya dia sedang menjalinkan hubungan cinta dengan Julian Schratter seorang jurugambar yang sentiasa mengikut penyanyi itu ketika membuat persembahan.
Malah gosip tersebut semakin kuat apabila dia sering kali dilihat memuat naik gambar bersama lelaki Inggeris itu di laman Instagram.
Yuna bersama Julian yang dikatakan kekasihnya terbarunya.
Dalam pada itu, Yuna menegaskan hubungannya dengan Julian hanya sekadar teman rapat namun tidak menolak sekiranya mempunyai jodoh dengan Julian.
Malah kata Yuna, dia tidak pernah meletakkan bangsa sebagai satu ukuran dalam perhubungan dan mengakui selesa berkawan dengan Julian.
"Bagi saya semua manusia itu adalah sama tanpa mengira bangsa dan agama tambahan pula Islam itu sendiri sebuah agama yang indah dan mudah dipelajari oleh sesiapa sahaja.
"Saya tidak mahu menghadkan pergaulan saya hanya semata-mata kita berlainan agama dan berbeza budaya," jelasnya.
Sementara itu, Yuna berkata, ibu bapanya juga bersikap terbuka dalam menentukan siapakan lelaki yang menjadi pilihannya kelak.
"Ibu bapa saya bukan seorang yang suka menilai orang lain dan perkara itu telah diajar kepada saya. Mereka juga terbuka dengan siapa pilihan saya nanti," katanya.
@mstar.com.my

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...