Wednesday, October 19, 2011

Ketagihan Dadah, Eminem Kembali Kepada Tabiat Lama.


Baru selesai menjalani sesi pemulihan dadah di sebuah rehab, Eminem kembali kepada tabiat lamanya iaitu ketagihan dadah.
Penyanyi yang popular dengan lagu Not Afraid ini dikatakan telah menjalani pemulihan di sebuah pusat tetapi ketagihannya kepada pil preskripsi tidak dapat dielakkan lagi.
Eminem ketika ditemubual sebuah majalah, “Tiap-tiap penagih dalam pemulihan terasa seperti semua orang merenung mereka. Pada saya, saya rasa semua orang merenung saya. Saya tidak selesa. Ada penagih lain yang layan saya seperti biasa. Kemudian terdapat sekumpulan budak bodoh yang tidak berikan tumpuan kepada ketenangan mereka sendiri kerana mereka begitu bimbang tentang diri mereka lalu mencuri topi saya, buku saya – ia adalah huru-hara.”
Dikhabarkan, tidak sampai sebulan dia keluar dari pusat tersebut, Eminem over-dosed kembali dengan pil preskripsi.
“Saya fikir saya sudah sihat selama dua minggu. Saya cuba tapi sukar. Saya cuba untuk melakukan ini untuk anak-anak saya, tetapi saya masih belum bersedia.”
@ohbulan.com

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...