Friday, September 30, 2011

jom skodeng ramalan uncleseeker!


Ramalan Mimpiku – Part 18
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...
Pihak-pihak yang percaya kepada mimpi haruslah merenungkannya dengan mendalam

Masa Depan Artis (Part 1)

Salam semua,

3 hari yang lalu ada seorang gadis meminta aku agar dapat meramalkan artis pujaan ramai berkenaan perkahwinan, penceraian, masa depan dan lain-lain tentang mereka

Aku tersenyum dan ketawa kecil lalu aku katakan padanya

“Sejak bila saya jadi fortune teller?”

Dia terdiam sebentar lalu menyambung kata-katanya

“Yelah…orang kita memang suka benda-benda macam-macam ni. Serupalah dengan bintang 12 (Zodiak). 

Selepas tu dia membebel pelbagai isu.

“Bla.. bla… bla…”

“Oklah, nanti kalau saya mimpi tentang mereka saya akan letakkan dalam blog”

Kita lupakan tentang perbualan saya dengan gadis tersebut.

Aku bangun lewat hari ini sekitar 3.05 minit baru mata celik. Minum air masak, masuk tandas dan terus on ‘PC’. Baru nak tulis apa yang aku mimpi tentang artis pagi tadi tetiba teman baik aku seorangblogger yang memang panas membara penulisannya menelefonku.

“Beb, ada mana?”

“Kat Janda beb!” 

Itulah suara aku yang pertama yang keluar dari anak tekak yang agak kuat sejurus bangun tidur

“Ana di Maran ni”

Aku lantas menjemputnya singgah kerumah ku.

Selepas itu aku terlupa banyak benda apa yang aku mimpi tentang pagi tadi! Disini aku siarkan apa yang aku ingat saja.

Lisa Surihani Mohamed (25 tahun) & Yusry Abdul Halim (38 tahun)
Mereka berdua tidak akan melangsungkan perkahwinan kerana...he he!

Anuar Zain (41 tahun)
Shahrul Anuar Bin Zain 
Beliau tidak akan berkahwin sampai ke akhir hayat. Diakhir kehidupannya miripAllahyarham Sudirman

Zizan (27 tahun)
Mohd Razizan Abd Razak
Rezekinya mencurah-curah sehingga tahun depan namun namanya agak tercalar kerana isu ‘seks’ yang bakal dihadapinya…

Johan (27 tahun)
Mohamad Yazid Lim Bin Mohamad Aziz
Peluang lakonannya mencurah-curah sehingga tahun hadapan dan namanya sebagai pelawak mengatasi semua pelawak-pelawak sebelum ini.

Nabil
Ahmad Nabil Ahmad (27 tahun)
Namanya sebagai pelawak akan tenggelam perlahan-lahan dan perniagaannya yang akan diceburinya tahun 2012 agak menampakkan hasil berbanding dunia seni

Kalau ramalan mimpi ini benar-benar terjadi sekalipun, anggaplah ianya secara kebetulan. Yang pandai mentafsirkan mimpi hanyalah Nabi Yusuf.


@uncleseekers.blogspot.com


asampedaz: hehehe... suker skodeng ek? tak per skodeng blog jer kan..hik! apa pon aku takkan percaya pada ramalan2 si mamat nih... aku serah kan pada Yang Maha Mengetahui... kalau betol jadik kebetolan ajer kan... baca utk informasi! 


tak pedaz lah mimpi nih..HIK!

No comments:


Satu lagi kes di Johor Baru, empat sah koronavirus di Malaysia

Satu keluarga memakai penutup muka ketika tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), 24 Januari 2020. ― Foto Bernama K...